第二天(上)

同一個禮拜星期五嘅下就,Amanda whatapps我問我今晚有冇約,冇嘅話不如同佢食飯。其實我都等緊人約,咁我好快就應承左。大概六點到,Amanda就whatapps我問我去學校接佢跟住食飯得唔得,佢平時唔會揸車返學,因為話成日搵唔到車位。

我就依時去到學校接左Amanda。

Amanda:終於到weekend,食咩有冇idea呀?

我:你趕唔趕時間?唔趕嘅話不如去_____食串燒?

Amanda:好呀,我成晚比晒你架啦。

咁我就向住餐廳進發。突然Amanda問我:你第一次比人鎖J,塞肛塞,其實你有冇唔舒服或者影響生活?有嘅話唔怕同我講,始終SM係兩方面嘅感覺都好重要。

我:第一次鎖Holy Trainer漲住冇得射,其實有啲辛苦。肛塞就唔係太辛苦,不過個感覺就好似長期屙緊屎咁,每次坐低都好奇怪,同埋一諗起就覺得好羞恥,然後就會硬,但係又會比個holy trainer谷住。

Amanda:咁就啱啦,雖然我話起身為友,但你始終係我嘅奴,要戴返啲嘢突顯返你嘅身份同訓練下你嘅奴性。

比Amanda咁講一講,我下面又硬左,好想比佢調。我就膽粗粗咁問:今晚可唔可以調下我?講完我有啲怕醜。

Amanda笑住咁講:你睇下你幾賤,自己開口要求比我玩。原本諗住食完飯同你睇戲,點知你依家想我調你。比我考慮下先啦,既然你想我調你,咁你依家同我停一停ASDA,跟住入去買支牙膏出黎。

我就兜左去ASDA跟手好快入去買左支牙膏出黎。

Amanda:你咁想我調你,依家就比少少嘢你做先。你同我搽半隻手指公咁多嘅牙膏係你個會陰,姐係你細路同菊花中間嗰到。搽好之後,開車去食飯。

我就乖乖咁係車裡面除左面褲,跟住申手入底褲裡面搽pat牙膏上去。好彩個天都黑齊,出面應該冇乜人見到。

跟住一路上同Amanda都係有講有笑,完全冇提過關於調教嘅嘢。好快就到左餐廳,呢刻我就開始感覺黎料啦,會陰開始覺得好慶,好似比火燒咁。Amanda見我個樣開始有啲癩埋口面,就笑笑口問我:點呀?正唔正呀?係你自己話要玩架,你頂到呢餐飯嘅話今晚就玩下你啦。

老老實實,係會陰搽牙膏真係幾辛苦下,一路都冇乜胃口食嘢,正係求其食左幾串串燒。而Amanda就食得好開心,我覺得應該係見我個辛苦樣,睇得好開心至真。

唔知係Amanda其實都想快啲返屋企玩我,定係佢體諒我,食左半個鐘多啲啲,佢就叫左埋單,跟住就叫我去廁所抺左pat牙膏佢。我入到廁格裡面除左條底褲先發覺成底褲都係牙膏,就算我抺左會陰上面啲牙膏,都係冇用。我whatapps問Amanda可唔可以用張紙巾墊住,Amanda竟然冇條件咁話得。我就整好晒啲嘢,著返條褲行返出廁所。

出返去之後,我見Amanda打包左啲食剩嘅嘢,跟住我就簽左張單之後就同Amanda走左去攞車。

上到車之後,Amanda就話:依家加多條新規矩,如果你同我一齊入屋嘅話,你係除晒衫褲鞋襪跪好之後,你爬過黎幫我除鞋,當然用你個口啦,除左之後連埋你個頸圈同我出街對鞋,一齊擔過黎我面前,知唔知到?

我:知道主人。

係呢一刻已經好自動自覺張Amanda改成主人,好快就返到Amanda屋企。


Comments

Popular posts from this blog

第二天(下)

第一天