第一天

主人話係第一次調教之前,先去starbucks同我講一啲奴嘅規矩同禮儀,如果有任何一樣冇做到都要罰,至於點罰呢,主人話之後再講。

主人:每個禮拜最小要有連續24小時嘅調教訓練,每次調教入屋第一件事就係係我面前除晒所有衫褲鞋襪,然後用你個狗嘴咬住你條頸圈同狗帶爬黎我面前,之後跪好額頭掂地,屁股抬高,我會幫你鎖上頸圈。係我屋企,你膝頭要永遠掂住地,只可以爬,唔可以用手,我會比個狗兜你,你飲水食野都用佢。至於食咩呢,就睇下我心情啦,不過我比咩你食你都會鍾意嘅,係咪?

主人跟住摸下我塊面係到陰陰嘴咁笑。一個男人係公眾地方比個女人咁摸面其實都幾奇怪。

跟住我問主人平時自己可唔可以打飛機,雖然我都知呢個問題有啲白癡,但係問下都好嘅。
主人:呢個問題你唔洗擔心,因為我已經買左個holy trainer同埋一個細碼肛塞比你,你要24小時戴住。除左調教時間外,我唔會干涉你嘅私人生活,我唔會唔比你屙屎,不過你要禮貌上whatapps我同我講你要攞走個肛塞,同埋你屙完要立即塞返好佢。

主人講完我地就揸車返去主人屋企。

係路上主人就好好心提醒我一陣入到屋,唔好唔記得頭先佢講嘅嘢。好快就到左主人屋企,一打開門,我已經見到門口地下擺左個頸圈,狗帶同埋一個鎖頭。話晒第一次調教,我呢刻好緊張,呆左一呆,主人見到就細細聲話:咁快唔記得啦?係咪一開始就要罰呀?我聽到就立即同主人道歉,跟住係主人面前除晒所有衫褲鞋襪,咬住個頸圈怕爬左去主人面前。原來係一個女人面前赤裸裸嘅感覺係好羞恥。主人今日著左條白色短裙,黑色絲襪同一對黑色平底Manolo鞋,真係好性感。

主人讚左我乖,跟住就扣好左個頸圈同鎖好左佢。之後主人叫我擘大口,跟住就一個馬具型口球塞左落我個嘴到。跟住再拎左兩個木衣夾黎夾住我對lin。主人屋企好大下,我諗個廳都已經成千尺,主人拉一拉我條狗帶跟住話同我散下步先。我跟住主人係佢個廳到爬,一路望住主人對鞋,呢一刻真係好想打飛機。

爬左五分鐘到,已經滴到周圍都係口水,主人就拉左我去個狗籠面前。個狗籠大概1米x1米x1米,啱啱好夠我屈身跪係裡面。主人用鞋頭踢左我屎眼一下,跟住有小小唔耐煩咁話,仲唔躝入去。我就即刻爬左入去,主人順勢就鎖好左個狗籠。睇AV睇得多,親身比人鎖入去真係第一次。

主人:我有份assignment due,我大概一個鐘到做完,呢一個鐘你就好好係個籠裡面認真思考下之後要唔要一直做我隻狗啦。

而我就一路睇住啲口水係咁流落地,個口開始有啲麻痺,對lin就越來越痛。望住主人行左去飯廳用電腦,呢刻個感覺好羞恥好無助,但係又越黎越鍾意我嘅主人。

過左大概20分鐘,我膝頭哥,lin頭同個口都好麻痺,我感覺到我成身都係到滴緊汗。突然間,主人係我唔為意嘅時候打開左個籠嘅側門(應該係用黎比飯狗食),好快手咁鎖左個holy trainer,我真係唔知道主人係唔記得左,定係因為頭先一直都好硬。

鎖好左之後,主人打開左個閘門,係我面前吐左淡口水落個肛塞到,一野就隊左入去,乜都冇講,鎖返好個籠就行返去飯廳繼續做功課。

大概又過左15分鐘,我開始發出啲嗚嗚嘅叫聲,因為對lin頭真係好痛。主人唔知係咪聽到,就走左過黎,對住我用種好邪惡嘅眼神望住我。

主人:見第一次調你都係比你試下究竟你係咪真係真心想做我隻狗,就放過你啦。

主人之後開左鎖,跟住話:仲唔躝出黎?係咪想繼續鎖係裡面呀?

我就立即爬左出黎。主人拉住我條狗帶,拖左我去梳化前面,主人坐低左之後就叫我跪直。事關我對lin真係好痛,我就儘量申直條腰,但係都仲係好似條蝦米咁。主人見到我個痛樣,就大笑左出黎。



主人:你真係越黎越似狗,睇黎你一世都要跟住我架啦。見你咁痛,唔洗你夾啦。準備好未呀你個賤人?

我唔係好明點解主人要問我準備好未。當我仲諗緊嘅時候,主人已經掹走左兩個夾。我立即痛到眼淚都飆埋。原來夾都唔係最痛,夾完掹走嘅時候先係最難頂。原來主人問我準備好未就係呢個意思。

主人:我建議你未來嗰半個鐘最好聽聽話話,唔係嘅話我再要你夾。見你呢個賤人乜都唔識,我話埋比你聽,夾完9個字,再夾返唔係人人頂得順。

我聽完真係好驚,我諗宜家呢一刻主人要我食屎我都會照食(雖然我同主人係有協議係唔完黃金聖水)。跟住主人擺左個狗兜係我面前,倒左大概兩支益力多咁多嘅水係裡面,跟住順勢飲左淡牛奶之後吐落我兜水到。

主人:宜家比3分鐘你休息,但係三分鐘內同我瀨晒兜嘢佢,唔係嘅話你知會點㗎啦?

我發出一啲嗚嗚聲。

主人:唔記得左你仲戴住個口球添。不過已經開始左計時啦。

主人除左我個口球之後,我就係咁瀨,原來瀨水係咁難,好彩唔多。好彩我都可以係夠鐘前飲晒。飲晒啲水奶混合物之後,我就跪好等主人命令。主人叫我擘返大個口,塞返個口球入我個口到,我心諗唔係呀嘛啱啱先帶完口球咁耐,宜家又戴?

主人:宜家同我企起身,大字型企好,單腳企。

我呢刻心諗做咩呢?啱啱鎖籠鎖左九個字已經好攰,宜家又罰我?我究竟做錯啲咩?

主人:你一定唔知你啱啱做咩黎。我正係講一次,我比你飲我飲過嘅嘢,你覺得你唔洗多謝我?你覺得你呢個賤人配得起飲我飲過嘅嘢?如果下次,我再喂你食嘢飲嘢,特別係我咬完,飲過嘅嘢,你冇叩頭嘅話,我立即蒙你眼,戴口球鎖你入籠24小時。宜家同我左右手申直,單腳企5分鐘。你自己睇住個鐘,夠鐘你爬過黎我面前跪好。唔好偷我雞呀,你想死可以試下。

5分鐘好快過去,我就乖乖咁爬返去主人面前。主人除返我個口球。

主人:你宜家同我爬去鞋櫃,拎對valentino過黎。主人有對深白色高跟嘅valentino,我一直都覺得好性感,以前出街食飯見到主人著呢對我都會硬。

我好快就咬住左跟住爬到主人面前,主人跟住話:同我瀨。不過你瀨之前最好叩返10個頭,我比你瀨對成千蚊美金嘅鞋,係你嘅榮幸。我冇叫你停你唔好停。

我就照做,叩完就開始瀨。作為第一次被調嘅奴,肯定係第一次瀨鞋啦,原來鞋面鞋底都幾苦下,但係唔知係咪因為奴性,我其實幾享受。瀨左一陣之後,主人突然就叫我停。

主人:係我呢到做奴,每一樣嘢都有標準,唔係你想點就點,做奴最緊要就係有規有矩。啱啱調你呢段時間,我諗到一啲,宜家就同你講,以後我諗到都會再同你講。首先,你嘅跪姿,平時你跪嘅時候,大髀要分到最開,我要清清楚楚睇到你個holy trainer,兩隻手掌向天擺係你大髀上面,手指公要係手掌裡面,腰要申直,呢個係你標準跪姿。你平時基本上都要維持係呢個姿勢。不過當你做完一個命令之後,我未叫你做返標準跪姿,姐係你等緊我下一個指令嘅時候,你要做另外一種跪姿。依然跪好,不過你身趴向前,額頭掂地,手向前申,屁股向天,我要你個肛塞最起碼指向45度角。賤人,聽唔聽到?

我學乖左,答左主人之後,即刻做左第二種跪姿。

主人:算你學得快,做返標準跪姿聽我講嘢。

我就跪返好之後留心聽主人嘅命令。

主人:今日喂埋你食嘢就調完好冇?

我:知道主人。

主人就擺左個狗兜係我面前,跟住攞左條Oreo出黎話請我食Oreo奶昔。主人擺左入口咬爛左之後就會吐落我個狗兜到,主人大概吐左5塊到,跟住再飲左半杯牛奶,一樣都係廊完口就吐左落個狗兜到。

主人:食啦狗仔。

雖然聞到陣口水嘅臭味,但係一個奴其實好鍾意。我叩完頭就開始食,第一次食感覺其實好奇妙,我都唔知點形容。好快就食完,跟住我就跪返好。主人走左過黎,篤一篤我個肛塞,跟住就除左我條狗帶。

主人:我希望同你嘅關係平時係朋友,調你嘅時候先係奴。每次我幫你戴好左頸圈嘅時候,你就係奴,我除左你就回復返朋友嘅身份,我亦都會對返你係一個朋友咁看待。平時嘅時候你隨便同我討論下我地調教嘅內容,你嘅感受,我亦都會同你講下我嘅感覺,大家一齊維持咁嘅關係好唔好?

我聽完覺得我呢個主人係真係一個好理想嘅主人。但係就算主人咁講,我都冇咁快脫離到個角色,我依然都係跪係到,額頭掂地,屁股向天。主人就走左過黎,拍左我一下,叫我起身,拉左我去埋去梳化,推左我落去,跟住主人仲拎左我啲衫比我。

主人:著返衫先啦,我明白奴係比較難脫離角色,你慢慢習慣下啦。你唔係調教嘅時候叫返我做Amanda啦。

我就著返好啲衫,唔敢望主人,呀唔係,係Amanda。原來當你做返個人嘅時候,好難面對一個羞辱過你嘅女人。

Amanda:慢慢黎喎,我地一齊慢慢摸索下呢個遊戲啦。頭先你啲餅都唔飽架啦,不如去食啲嘢,好冇?

我:好呀,冇所謂呀,你想食咩我都OK。

Amanda:咁不如去______食?嗰頭多嘢食,你揸車啦。

我地就係咁,完左第一日嘅調教,跟住我地就揸左車去食嘢。




Comments

Popular posts from this blog

第二天(下)

第二天(上)