第二天(下)

入到屋,我好自動自覺咁出晒衫褲鞋襪咁跪低,之後爬左去主人腳前,主人今日著左對黑色尖頭平底鞋。主人就坐低左係門張凳仔到,跟住申左隻左腳出黎,命令我用口除左佢。我用口輕輕力咬住鞋頭,好快就除左左腳,跟住除埋右腳。

主人:乖!擔埋你個狗圈過黎。

主人行左去梳化到坐低左,我就額頭掂地,雙手申直咁跪低。呢個時候主人跟手幫我鎖埋頸圈。

主人:跪直!頭先估你都冇食嘢,依家喂你食啲嘢先啦,廢事餓親你個賤人啦。

我覺得主人都幾鍾意玩食物,當我以為主人諗住就咁用狗兜喂我食嘢嘅時候,主人攞左兩個衣夾出黎,跟住夾左係我對lin到。

主人:狗食嘢呢係要自己爭取嘅,你自己食唔到嘅,餓親唔好怪任何人呀!

主人跟手就用繩張我左右兩邊衣夾連住,再攞左條大概1.5米長小學生玩嘅橡根繩出黎連落條繩到。主人打開左頭先打包啲嘢食,跟住每舊都含下咬下咁,咬完之後吐左係梳化半徑範圍2米嘅唔同位置。

主人:你依家同我爬去食晒所有嘅嘢。

我叩完頭,多謝主人餵食之後,就開始去擔嘢食。

啲嘢食係2米外,而條橡根繩就1.5米長,換言之我有大概半米嘅範圍要努力。主人分明係有心,每次我爬到差唔多食到嘅時候,佢就拉短啲條橡根繩,搞到我要申長條頸咁去擔。講真,食啲比主人𡁻到爛溶溶嘅食物,點會飽呀,但係一黎唔可以違抗命令,二黎取悅主人又係奴嘅責任,所以我最後都食晒。不過老老實實,世上最遙遠嘅距離就係,你粒lin已經扯到好痛,但係你又擔唔到舊嘢食,呢10cm真係人生最痛嘅10cm。

主人:跪直聽我講嘢!呢個訓練你鐘唔鐘意呀?我知你個賤人對lin特別敏感,所以我就突登要虐待你對lin。見你頭先表現咁好,比個選擇你。1. 我開你個holy trainer比你對住我對鞋打飛機,但係條件係我會扯你對lin夾落黎,10秒後立即夾返上去直到你打完飛機。2. 我綁起你,同你玩edging,但係未來嗰兩個鐘我要你戴口球。你決定左,中途冇得改變主意,你自己諗清楚。同埋,如果你射左出黎,係我呢到我要你瀨返乾淨個地下,唔洗你吞。

唔知各位男奴你地又會點揀呢?

Comments

Popular posts from this blog

第一天

第二天(上)